Buďte mobilní s mobilní aplikací SAP Business One
Kdykoli a kdekoli
Máte neustálý přístup ke klíčovým údajům a funkcím.
Podpora obchodu
Můžete řídit a realizovat obchodní aktivity u zákazníků e-shopu.
Podpora manažerů
Okamžitý přístup na KPI ukazatele, výstrahy a schvalování.
servisní zásahy
Servisní technik má vše potřebné v mobilu.
Mobilní aplikace v ceně sap licencí
Abyste vždy zůstali ve spojení se svou firmou, společnost SAP vytvořila mobilní aplikaci, která poskytuje neustálý přístup k důležitým datům a klíčovým funkcím systému SAP Business One. Pomocí iPhone nebo Android telefonu můžete přistupovat k relevantním datům SAP Business One. Díky mobilitě můžete zefektivnit Váš prodej, řešit servisní zásahy, spravovat zákazníky a kontakty, sledovat výkazy a mnoho dalšího.
SAP Business One Mobile App
Aplikace SAP Business One Mobile App je k dispozici ve verzi SQL nebo ve verzi pro SAP HANA. Může fungovat na zařízeních iPhone, iPad nebo Android.
Umožňuje:
- spravovat obchodní partnery a jejich kontaktní osoby
- evidovat a plánovat obchodní aktivity i příležitosti
- nabízet zboží a výrobky vizualizované v prodejním katalogu
- vytvářet nabídky i objednávky
- schvalovat doklady ve schvalovacích procesech, např. faktury
- zobrazovat výstrahy, výkazy a dashboardy
- zobrazovat stav zásob a informace o zboží a výrobcích
- správu servisních hlášení a servisových zařízení
SAP Business One Sales App
SAP Business One Sales App vám umožní spravovat vaše obchodní aktivity kdekoli, kdykoli a na jakémkoli mobilním zařízení. Je k dispozici ve verzi pro SAP HANA na telefonech s iOS a Android.
Umožňuje
- spravovat obchodní partnery a jejich kontaktní osoby
- evidovat a plánovat obchodní aktivity i příležitosti
- nabízet zboží vizualizované v prodejním katalogu
- vytvářet nabídky i objednávky
- zobrazovat podnikové ukazatele, výkazy a dashboardy
- zobrazovat stav zásob a informace o zboží a výrobcích
- synchronizovat data o obchodních partnerech a artiklech
SAP Business One Service App
SAP Business One Service App poskytuje efektivní podporu servisním technikům při řešení servisních zásahů u svých zákazníků. Je k dispozici ve verzi pro SAP HANA na telefonech s iOS a Android.
Umožňuje:
- spravovat obchodní partnery a jejich kontaktní osoby
- zobrazovat adresy na mapě a volat zákazníkům
- zobrazovat frontu servisních hlášení s možností synchronizace s kalendářem
- identifikaci zařízení skenováním čárových kódů
- zobrazovat dokumentaci u zařízení
- fotit a fotky přiřazovat k hlášení
- potvrdit servisní zásah podpisem zákazníka
- generovat pdf dokument o servisním zásahu
- tisknout servisní protokoly přes Bluetooth tiskárnu
- offline režim